2009年10月4日星期日

peiwei

Peiwei ~~pati~~
Welcome back to our sweet sweet world
But this is the first time u forgot my bday
So sad that you treat me like that
how come har?
But I know your grandmother is sick now
I know that you are really worry about her
K la
I forgive you
Thank for your present
but you give ai a red hairband har?
Sweat~~
Love you forever~~~
you really change a lot
i am dun think so i can be as brave as you
那么有纪念性的一天绝对少不了我们的全家福
都不知道何时才能在重聚了~~
笑一个
友情甜甜蜜蜜
'婷,赶快减肥去,要不然你要怎样穿我送你的小背心'
婷~不要怕~我来陪你减肥
'谢谢把我安全送到了诺登,感激呀!怎么那么地累~’
心~知道最近你的活动很多,别累垮了呀
‘去你的,怎么朋友那么多~’
这是薇说的
爱~朋友多也是件好事,你看我们都妒忌你了
你就不要那么伤心了
大不了,情人节那天我提那个人给你一个拥抱~还是你要一个吻?
“明年回来时,记得带一个洋人老公回来~”
你最爽啦
别忘记把我们送你的生日礼物放在你的书座上
每天要想我们一次哟

那天是没有月亮的中秋节
没有月亮也没有星星
害我没得提灯笼

没有评论: